Morsning korsning.

Idag är jag värre än igår...
Jag är inte pigg alls, jag tror jag har dragit på mej feber nu också. Så jag blir soffliggandes hela dagen, jag tänker bara ta mej upp ur soffan när Trouble behöver gå ut. :)
Peter har kommit hem nu också, så har jag tur kanske han vill hjälpa mej att rasta Trouble så att jag får vila. Trouble vart överlycklig när Peter kom hem igen, det var så kul att se, han blev helt till sej. :)

Men hör ni nog inte så mycket av idag, min hjärna strejkar.
Så nu ska jag göra lite gröt, sätta igång en film och lägga mej på soffan.
Jag har 2 saker att se fram emot idag, Pia ommer hit och grattar Peter i efterskott och sen Kims samtal... Även om vi pratar några gånger om dagen så längtar jag lika mycket tills nästa gång han kommer att ringa, jag blir glad av att höra hans röst.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0