Grattis Peter!

Jag vill börja med att grattulera min bror  på 21 års dagen.
Han är tyvärr inte hemma så vi får vänta med att gratta honom, jag måste erkänna att jag saknar honom...
Jag har iaf haft en fartfylld dag med en massa saker att göra, till att börja med så ska jag berätta att jag hade turen på min sida igår och att Kim kom hem, så jag fick sova med honom inatt, och umgås med honom idag, vilket var hur mysigt som helst, nu lär det ju dröja ett tag innan vi ses igen... Tidigast på måndag skulle jag kunna tro.
Sen så har ju Trouble fått leka med Engla och Nova, vilket gick hur bra som helst! Trouble fick lite skäll när han var för jobbig. Nova visade vem som bestämmer och satte honom på plats, det behöver Trouble. :)
Sen har jag och mamma vart ute på ett hemligt uppdrag i sandviken innan vi åkte till farmor och farfar och fikade...

Nu sitter vi och väntar på att maten ska bli klar.
Trouble snarkar i soffan som vanligt och vi är jätte hungriga. Våran kväll kommer bestå av soffliggning och en promenad med Trouble, vi är lata och behöver rå om oss lite, så vi har köpt en påse chips.
Jag saknar redan Kim, men pengarna behövs ju... Men det hade inte vart helt fel att ha honom med sej här i soffan.
Imorgon ska jag ta itu med så mycket jag kan av mina "jag måste göra" saker, det ska bli så skönt att få så mycket som möjligt gjort.

Nu ska jag äta och sen kika på några barnvagnar på blocket, det är ju dags snart.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: lina

Vad är ni ute efter för vagn?

2008-11-04 @ 22:15:48
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Vi har en teutonia (madde med) och rösar starkt för dom :)

2008-11-04 @ 23:22:37
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Marina, Nize´s mamma

Du får väl hälsa Peter och gratulera. Har du kollat Tradera? Dom hade lite roliga vagnar, mycket olika färger m.m. och då kan du få en ny vagn billigt.

2008-11-05 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0