Hemma hos mamma.

Jag har nu vart hos mamma sen klockan halv 3-3.
Och det är hur skönt som helst. Jag har lagat mat och ätit, jag har följt med mamma och skjutsat Lisa, vi stannade även på äffären och handlade lite. Trouble har sovit hela dagen så han har nästan inte vart ut någonting, men han följde med och skjutsade Lisa, så när vi kom tillbaka tog vi en liten prommenad men nu har han somnat igen. ;D Det börjar en film klockan 9, så jag ska ta en lite längre prommenad med honom innan det så att han får göra av med lite energi, jag tänkte gå till någon åker och släppa honom lite. :)

Dåliga nyheter verkar höra till min vardag numera.
Jag tänker inte säga vad, men det är otroligt stressande och jag är orolig som tusan. Det är tur att jag är hos mamma så att vi har varandra.
Imorgon har jag en hel del att ta itu med, jag har en del samtal att ringa och jag kan bara hoppas på det bästa.

Imorgon klockan halv 1 ska Trouble och jag vara i vretas hundrastgård.
Där ska vi träffa Nize och Engla, och Emma och Nova, Trouble ska nämligen få leka med 2 stycken hundbrudar och han kommer att vara övrlycklig. :) Jag hoppas på att det går bra så att han får göra av med all energi han har, eller ska man säga all energi som han inte har med tanke på att han sover hela tiden? :D

Nu ska jag äta en saffransbulle och dricka julmust. :)
Hej så länge.


Jag vill ha jul nu! Och jag vill att Kim kommer hem nu också. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro det eller ej men vi får sällis av en bullterrier som heter Rut åxå ;) Så han får tre brudar. Och hennes matte är åxå gravid ;)

2008-11-03 @ 22:01:51
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0