Inflamation.

Jag har lyckats dra på mej en envis jävla inflamation i fingret.
Jag har vart inflamerad hur länge som helst nu känns det som, och det värsta är att det bara blir värre för varje dag som går... Och inte nog med det så gör det piss ont också!
Det ser ut som om fingret ska spricka vilken sekund som helst.

Nu börjar det bli varmt ute igen.
Eller inte varmt, men plusgrader... Den här snön är väl borta till kvällen igen då. :(
Jag vet inte hur min kväll kommer att sluta, det verkar inte bli någon spelning för min del iaf, och Erica vill att jag ska följa med ut, men jag hatar när andra bjuder mej, jag känner mej så dum! :) Fast det skulle ha vart rätt kul. Nu har jag något att suga på idag iaf. :)

Nej nu ska jag ta och duscha och så, så får vi se hur kvällen blir. :)
Hej så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0