Kort och gott.



Jag väntar på Ida.
Vi tänkte sätta igång tidigare än planerat, så Kim har precis vart hem och hämtat Trouble. Jag har städat klart och gjort mej i ordning, så jag förtjänar att sitta ner ett litet tag innan jag ska bli fotad. ;D Jag kommer att svimma!
Ida är seg som vanligt, allt tar tusen år för henne, och jag börjar få rätt tråkigt nu.

Jag längtar tills det är klart, då jag får se resultatet.
Och efter det så ska jag och Kim åka och handla, och då får ju jag fylla på fruktskålen med en massa härliga olika frukter, det är det som är höjdpunkten med att handla.
;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill du få ett par extra hundra läsare? Dela med dig av ditt bästa raggningstips så kan du bli den som vi länkar genom vår blogg!!

2008-11-20 @ 19:21:52
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: annelie

Spännande! nu är det inte långt kvar :) har du nå namnförslag?

2008-11-21 @ 13:28:17
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0