Kyla.

Vindarna har vänt och kylan verkar komma tillbaka igen...
Vilket gör att det är kallt som tusan, men det possitiva är att om det kommer mer snö så är chansen stor att det ligger kvar. Det skulle ju vara helt underbart! :)
Jag och Trouble har vart ut på en prommenad i kylan iaf, och jag ångrar att jag inte var mer påklädd, så nästa gång jag ska gå ut så ska jag klä på mej ordentligt!

Jag ska följa med Alfons till gävle och visa vart han ska imorgon när han ska på arbetsintervju.
Vi ska åka med mamma runt halv 9, och sen får vi ta bussen hem... Jag tänker ta med mej Trouble så att han slipper stanna här hemma helt ensam med spökena. ;D
Nej nu måste jag sluta, Trouble vill leka lite innan vi ska åka.




Jag vill ha den här super fina badrocken till min bäbis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0