Magkänsla.

Min magkänsla säger mej att jag saknar någonting.
Jag är helt slut i kroppen och har en ständig huvudvärk, så jag gissar på att jag har vitamin brist eller något annat liknande... Jag har vart förkyld i eviigheter och känner mej deppig. Jag antar att det har med min "vitaminbrist" att göra? Någon som känner igen det här och kan tro sej veta vad det är för fel på mej? ;D

Jag har tråkigt!
Erica ska kika förbi en sväng runt 3 tiden, men det känns som om klockan har stannat till. Jag har inte gjort någonting idag, förutom att prata i telefonen och uträttat lite sånna ärenden. Vilket iochförsej är bra men det är inte speciellt kul...
Jag känner på mej att det kommer att bli kaos när Erica kommer, hon har lite att prata om och det kan man lugnt säga att jag också har, så vi kommer nog att kväva varandra med frågor och tjatter. Men det kan kanske behövas?

Gravida jag.
Nu förstår jag vad Emma menade med att det svider på huden, som när man blivit solbränd... Jag har också börjat känna av det nu, det gör rätt ont faktiskt. Allt har liksom fått en ny känsla nu, det känns annorlundare när h*n rör sej och det känns som om man är på väg att kvävas så fort man inte sitter rakryggad. ;D Ibland känns det tillochmed som om h*ns händer och armar är på väg ut? Jag har fått tillbaka min hormonrand som jag hade i början också, varför vet jag inte, men den syns mycket starkare nu än då.
Jag klagar inte, för hur ont eller obehagligt det än är, så är det ändå mysigt på samma gång... Och jag förstår om ni tycker att det låter som om jag klagar, men det är inte alls menat så! Fast nu längtar jag ändå tills jag inte är gravid längre, jag skulle vilja känna mej lite smidigare än ett kylskåp igen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0