Mörbultad.

Jag har ont i ryggen, det är det enda jag säger!
Jag har aldrig i hela mitt liv haft så här jävla ont i ryggen... Men efter en lång bilresa till stockholm, och hem igen, och efter att ha suttit på en stol hela dagen idag så känns det i ryggen kan jag säga. Nu är det slut rest inann bäbisen kommer om det inte är på dagtid man färdas. Jag är helt slut nu!

Trouble har iaf kommit hem nu.
Men han har lagt sej i soffan och somnat som vanligt. Men det är underbart att ha honom hemma igen. :) Även fast jag vet att han har haft det toppen med Adam.
Alfonz har kommit tillbaka igen också, så nu är man inte ensam längre. :D Men det kan då hända att han kommer att få tillbringa en hel del tid för sej själv, för jag är så slut att jag kommer att slockna så fort jag lägger mej i soffan. ;)

Har ni saknat någon någon gång?
Jag saknar Kim så otroligt mycket nu, jag vet inte vart jag ska ta vägen! Men han kommer väl att komma hem iaf en natt någon dag i veckan... Jag längtar hur mycket som helst.
På onsdag är det nämligen 2 år för oss också, så jag hoppas på att han kommer hem då.


Nej nu måste jag mätta magen lite, jag är hungrig!
Hej så länge.



Erica; Mitt barn kommer att veta vem du är, efter att ha träffat dej en gång, så lär h*n aldrig glömma dej. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0