Morotskaka och kladdkaka.

Pia kom förbi med efterskotts fika till Peter.
Hon hade köpt med sej morotskaka och kladdkaka, det var hur gott som helst! Emil var också med, det är kul att se honom för det händer så sällan. Han har blivit så vuxen och mogen på någe sätt.
Pia såg rätt pigg ut också, det är alltid lika kul. Ma blir på så bra humör då. :) Fast vi har en hel del skilda åsikter om saker och ting, så det blir lätt diskutioner, men det gör inget, jag tycker om henne lika mycket för det. :)

Jag har vart ut med vovve också.
Det blev ingen lång sväng för han verkar vara lika lat som mej idag... Han ligger som vanligt på soffan och snarkar. Men jag får ta mej i kragen sen och ta ut honom på en längre runda, det behöver han. Men nu klarar han sej ett tag till iaf.
Nej nu ska jag hålla mej till mina planer, filmen väntar. Never break down 2 heter den, jag hoppas på att den är bra.  :)


Vilken blir det nu då? :)

Kommentarer
Postat av: karro

Vangarna ser ju lika ut ju ?

2008-11-13 @ 12:44:29
Postat av: Anonym

men din fårskalle dom ser jhu inte alltste lika dana ut de e jhu olika färger,gud vilket störande inlägg.....lr du kanske e färgblind.......////sara

2008-12-27 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0