Mycket att göra.

I lördags umgåddes jag som sagt med Linnea och Alina.
Det var jätte kul att äntligen få träffa dom, och jag fick tillochmed se deras nya lägenhet, som dessutom var hur fin som helst! Vi satt där och kiakde på film och åt popcorn, jag busade även lite med Alina innan Linnea körde hem mej. Väl hemma gjorde jag ett tappert försök till att sova, men min natt våldgästades av massa förvärkar som bråkade. Så jag och Kim valde att ta sovmorgon och vila ut oss efter den jobbiga natten. ;D

När vi pallrat oss upp ur sängen åkte vi på besök hos Kims pappa.
Där var vi i stort sett hela dagen, jag städade Kims bil invändigt medans Kim och hans pappa gjorde en massa annat, som att byta däck och greja på dom andra bilarna. :) Trouble och Alice stod för underhållningen, Alice retade Trouble så att han grinade och skrek för att han inte nådde fram och busa med henne. Vi tog en fika paus, det bjöds på nybakad sockerkaka som var jätte god! Den hade Annicka gjort, Kims pappas tjej. Sen fortsatte vi igen, det blev med andra ord en heldag ute och det behövdes nog...

Klockan 5 var det middag hos Marina.
Hon hade gjort stek och grejer, och jag kan ju säga att det smakade alldeles utmärkt! Hon hade även plockat upp hela 6 st flyttkartonger med barngrejer från källaren, det var alltså meningen att vi skulle kika igenom allt och ta det vi ville ha... Efter att besvärats av förvärkar mest hela natten och dessutom hela dagen så var jag helt slut, men vi lyckades ta oss igenom alla kartonger men allt vi fick med oss hem var sängen och en påse med lite vinterkläder. ;D Men man vill ju köpa lite saker själv också. :D

Än är det inte slut...
På hemvägen stannade vi till hos Cissi och Kiwi på en fika, där fick jag busa lite med Alicia som hade blivit jätte stor. :) Det var trevligt, men jag var som sagt helt slut så vi blev inte långvaraiga.
Efter ett tag åkte vi hem och jag kunde pusta ut, jag slängde mej på soffan och kikade på LADDER 49 som är hur bra som helst. Det var rätt komiskt, i lördags så sa jag till Kim att jag ville se den någon dag, och när jag öppnar tidningen på söndagen så går den på 4an på kvällen. :) Spikat och klart!

Idag är det julbakning som väntar.
Jag coh syster ska nämligen julbaka med farmor. Jag därimot har rätt brottom, för jag ska duscha och göra mej klar för att sen promenera dit... En prommenad kan nog behövas efter en till natt med lite sömn och en massa förvärkar, om inte annat så är det bra för ryggen. :)
Jag har längtat så värst efter den här dagen, men nu är jag jätte stressad!
Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu, vilket ni säkert blir glada för, det blev ju inte direkt ett kort inlägg. Men jag ska försöka hinna med att skriva ikväll och berätta hur det gick.
Hej så länge.



Föresten så får man julpynta om 2 helger, och det kommer jag att göra!
Sen i mitten av december så ska jag baka julgodis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0