Nedräkning.

Ja, nedräkningen har nog börjat lite smått nu, även om det är omedvetet.
Igår gick jag ju in i vecka 34, och kan ni tänka er, att det är ca 6 veckor kvar bara!? :) Jag längtar hur mycket som helst!
Det är jätte mysigt att bära runt på den här magen och dom här extra kilona man lagt på sej, verkligen! Men det är rätt tungt också, jag känner mej klumpig, det värker i fötterna och det börjar bli trångt i magen så det sparkas och brottas en hel del därinne för att h*n ska få plats. Foglossning har man ju haft och förvärkarna börjar jag känna av mer och mer...
Men det är inget att klaga på, för det är helt klart värt allt besvär, gånger 100!

Lisa kokar gröt nu, det är nog den bästa frukosten man kan äta.
Det är både hur gott som helst och mättande. :) Mannagrynsgröt, havregrynsgröt eller risgrynsgröt, det spelar ingen roll, jag äter alltihopa. Mannagrynsgröt är väl det som står på listan oftast, med hallonsylt och mjölk.
Nu är det klart så jag ska äta på en gång, jag är super hungrig!

Helena; Det är helt okej att du läser. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0