Ny design.

Jag har precis fått hjälp av syrran med att designa bloggen.
Någon större skillnad vart det inte, men den är iaf lite personligare nu. Men lägg på minnet att den nuvarande designen bara är tillfällig, det får duga tills jag lärt mej hur man gör något roligare. :) Jag skulle vilja vara jätte duktig på sånt här så att jag kunnat göra precis som jag vill helt på egen hand, men jag är tyvärr inte bästa vän med datorer. Jag är lättare sagt helt värdelös på allt som har med datorer att göra. ;D

Det är kul att se att så många tycker om min vagn som jag snart får hem.
Jag längtar som tusan och har höga förväntningar. När vagnen kommer så kommer jag att känna mej lugn med tanke på att då är det absolut viktigaste på våran inköpslista avbockat och klart. Dessutom så har Linnea precis samma vagn till Alina fast en annan färg, (den är också jätte fin) så jag vet att vagnen är lagom stor och skön att dra. :) Jag hoppas bara att jag förblir nöjd också. Men det är ju ändå 1 års garanti på vagnen så skulle något gå sönder så är inte det hela världen.

Nu ska jag och Trouble traska upp till sängen.
Jag ska förbereda mej med ett glas samarin och hoppas på att få sova gott inatt.
God natt allihopa!


Imorgon verkar det som om Peter kommer hem igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0