Nyfiken.



De senaste veckorna har antalet läsare av min blogg ökat som tusan.

Självklart undrar jag vilka det är som läser min blogg, jag är ju så nyfiken! Och jag kan uinte förstå vad det är jag skriver som är så intressant, själv tycker jag att min blogg är hur tråkig som helst, jag skriver mrst bara för att det är ett slags beroende och för att det är rätt roligt. :)
Så vilka är ni?

Igår åkte Alfons hem.
Han kommer tillbaka senast söndag, men jag får lite tid över till bara mej och Kim iaf. :) Underbara tanke!
Igår var en rätt härlig dag, jag började med att ta en sovmorgon lång som tusan, jag sover så oroligt dåligt på nätterna nu... Förvärkarna har gett med sej men ryggen är fortfarande inte på min sida, så idag ska jag verkligen ringa hälsovården. Hur som helst så åkte jag och Kim ut till rörberg på Robbans jobb och hälsade på, Trouble fick leka i grusgropen och sprang upp och ned för dom där branta backana tusen gånger, att han orkar det förstår jag inte! Men sen var han trött iaf. :)
Efter allt det där så var det mest en massa fläng hit och dit innan vi slog oss till ro i soffan framför en film, sen läste jag lite i en bok jag börjat titta lite i och sen somnade jag.

Idag är Kim och jobbar med sin pappa igen.
Så jag ska passa på att röja upp här hemma, med tanke på att inget som skulle göras igår blev gjort. Jag kan dessvärre inte göra allt för mycket på egen hand, jag får ju inte bära någonting. Men dammsuga och allt sånt där vanligt städ tjaffs kan jag ju göra, och sen har jag tvättstugan klockan 4. Med andra ord har jag lite tid på mej, vilket är bra eftersom att allt tar tusen år för mej. ;D

Nu är det frukost som gäller.
Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0