På bättringsvägen.

Just nu känns allt toppen!
Det känns äntligen som om allt kommer att ordna upp sej. Som om det äntligen börjar bli bra. :)
Kim och Alfons städade här igår, jag och Kim ska snart åka och fixa lite med min bil och sen slänga ut den på blocket, vi kikar efter större lägenhet och Alfons har börjat jobba. Bara dom här sakerna gör att jag kan slappna av lite och pusta ut...

Trouble har duschat och borstat tänderna idag.
Och som ni förmodligen läst tidigare så är Trouble livrädd för duschen, men Kim löste det där galant så nu är han skinande ren. :) Det var verkligen på tiden, för det var år och dagar sen han duschade sist känns det som.
Ikväll ska jag klippa klorna hans, men jag vill inte göra det nu när han precis haft pest och pina redan. ;D

Vi får se om jag tar mej tid att uppdatera igen sen... Vi har rätt mycket att stå i om vi ska få allt klart, så jag prioriterar förmodligen bort datorn. ;D
Hej så länge.


Jag älskar dej!
Du betyder så otroligt mycket för mej.
Vad skulle jag göra utan dej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0