God natt.



God natt och sov så gott.
Det ska iaf jag göra, direkt efter att jag har kikat på filmen ANGEL. Kim har åkt bort och kommer hem inatt någon gång, men jag har ju iaf Trouble. Jag hatar när Kim är borta på nätterna!
Jag och Trouble har iaf bäddat ner oss i sängen med datorn så att vi kan kika på filmen och sen somna direkt. Jag tänkte bara skriva en rad så att ni vet att jag lever. Anledningen till att jag inte skrivit tidigare idag är mitt hemska humör, det har inte  vart min dag idag, jag har vart deprimerad som tusan...
Jag har för den delen inte gjort något speciellt idag heller, bara målat bordet hos Marina, men det han inte torka innan jag åkte hem, så jag får ta hem det någon annan dag.

Imorgon ska allt bli mycket bättre, då kommer jag att vara glad igen.
God natt på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0