Prussian blue-The stranger.

Kanske hur bra som helst, och inte nog med det så är flickorna inte gamla alls. Jag fastnar för små barn som kan sjunga så otroligt bra jag, det blir liksom bättre när dom är yngre på någe vis...


Linneas Alina. :)


Jag hade tur och fick komma till doktorn idag.
Och vad jag ångrar att jag inte gått dit tidigare... Han trodde definitivt att jag hafr fått ut havandeskapspenning om jag ansökt om det tidigare, för jag kunde verklugen inte jobba med min rygg iaf. Det är synd bara att jag är så seg och kommer på det nu när det är för sent. Jaja, det är inget att hänga upp sej på, jag har iaf tur och ska få börja gå hos en sjukgymnast, med lite tur så borde det bli bra då. :)

Jag hade inte så mycket tid som jag trodde.
Nu har jag städat hela dagen, jag har precis blivit klar. Men jag är inte klar i tvättstugan än, jag ska alldeles snart gå ner och lägga om tvätten iaf, så jag är väl klar där nere om max 2 timmar. Vad skönt det ska bli att bara få lägga sej på soffan och varva ned lite innan jag måste gå och sova.
Jag och Kim skulle ha vart iväg och storhandlat idag igentligen, men han har fortfarande inte kommit hem. Han jobbar och står i, min underbara ängel! ♥   Jag tror att vi får ta det imorgon istället, för när han kommer hem så är nog både han och jag helt slut iaf, men vad gör det? Bara vi får mat i magen ändå. :)

Imorgon bär det av till barnmorskan.
Nu börjar det verkligen bli dags, tänk att det inte är lång tid kvar alls! Det känns så skönt att nästan allt är klart här hemma också. Det är inte mycket alls kvar att göra. :)
Efter att vi har vart där så får vi nog klämma in storhandlingen, för sen på eftermiddagen är mitt stora uppdrag på gång. Det är nämligen så att Ida, min kompis, jobbar som fotograf och hon ska knäppa sånna hära fina svart-vita gravid kort på mej i en riktig studio... Gissa om jag är nervös!? Jag har scen skräck och blir aldrig bra på kort, det är tur att det bara kommer att vara hon och jag där, för det är nog kul att ha kvar dom här bilderna att titta på sen. :)

Tvättstugan väntar, morsning!

Kommentarer
Postat av: evelina

Bra blogg!:)

2008-11-19 @ 21:39:18
URL: http://evelinagustafsson.blogg.se/
Postat av: Ewa

de var en fotograf som fotade oss,alla dagmammor och dagbarn i dag, hon hette Ida kanske samma som du känner en ung ljus jätte trevlig tjej

2008-11-19 @ 22:38:38
Postat av: emelie

Ja, det var säkert hon. :) För hon har fotat "dagis" nu, men det var sista gången idag, så nu ska dom fota gravida och föräldrar med små barn och se hur det går. :) Om hon var rätt kort och lite vimsig så är jag säker på att det var hon. :D

2008-11-20 @ 00:08:27
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: ewa

hm...vimsig:) nja de vat jag inte om hon var...men hon var kul för barnen(och vi vuxna) alla kommer väl att titta åt alla håll och as garva på fotona...jätte kul jag som HATAR att vara me på bild

Vi var på dagis och fotade oss, så de var nog hon

2008-11-20 @ 11:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0