Regn och rusk.

Ä
r det meningen att det på första advent ska vara regnigt och grått ute? Det tycker inte jag... Nu borde det vara en meter snö och julbelysning i allas fönster som livar upp stämningen och gör mysfaktorn hög. Iaf enligt mitt tycke. Jag älskar snö, och jul, men tyvärr är det ju inegn riktig jul utan snö.

Jag sitter hos mamma nu.
Jag väntar på att klockan ska bli 2 så att jag kan väcka henne.  Hon har jobbat inatt, därför sover hon fortfarande. Och vi ska ju som sagt vara hos famor och farfar klockan 3 senast, så hon kan ju inte sova längre än till 2 om hon ska hinna göra sej klar...
Kim och Peter har åkt till stockholm, så dom kommer inte att vara med. Men Lisa är iaf hemma, så hon och jag har gjort oss i ordning tillsammans men nu är jag klar.

Jag ska väcka Trouble också.
Han kan behöva en prommenad innan vi ska åka bort. Jag tror att han får stanna hos mamma istället för att följa med. Han blir så upphetsad och glad om han följer med. Och inte nog med det så river han väl hela stället i ett tappert försök att leka med Olga (farmor och farfars hund) som inte alls är intreserad av honom, hon vill hellre vara med oss människor eller ligga framför brasan och puttra.

Hej så länge, nu ska jag snart äta god mat och träffa tjocka släkten.
Ha en bra dag, för det ska iaf jag. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0