Sagt och gjort...

Jag har gjort allt på "att göra listan".
Jag har handlat det jag skulle plus lite till, så nu är jag pank... Men pengarna gick till det dom skulle så det har mindre betydelse.
Dessvärre har jag inte julpyntat än, jag har inte fått hem våra julkartonger än, men om Kim inte tar med dom hem idag så tänker jag åka och hämta dom själv imorgon! ;D Julgardiner ska iaf upp så fort jag kommer hem. :) Det är snabbt gjort...

Jag tänker på dej.
Mer än någonsin! Det är förvirrande det här, och jag vet inte alls hur jag ska reagera... Jag älskar dej så otroligt mycket och du har hjälpt mej med så mycket. Jag är säker på att vad du än väljer att göra så ska jag stötta dej fullt ut, det är ditt val och ditt liv. Bara du vet vad som är rätt eller fel, och det som känns bäst för dej kommer även att kännas bäst för mej.
Du vet vem du är, och jag vill att du ska veta att du är en otroligt viktig person i mina ögon, du är en förebild med sådan stark personlighet att man blir glad bara av att tänka på dej. Du är helt otroligt unik! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0