Samarin.

Har ni sovit något inatt? Det har inte jag...
Jag har haft sån otrolig halsbränna att jag i stort sett bott inne på toan, jag var inte långt ifrån att kräkas. Så, bara inatt har jag tryckt i mej 3 doser med samarin, men det har inte hjälpt mej allt för mycket. När jag tillslut lyckats somna och halsbrännan gett med sej, då vaknar jag av att jag har migrän! Jag tror jag blir tokig...

Efter lite frukost ch en dusch så kände jag mej piggare igen.
Jag och mamma gjorde oss i ordning för att sen åka in till stan för att uträtta lie ärenden. Men vi kom inte iväg förrän runt 2 tiden när vi äntligen fick liv i Trouble, han är en riktig sömntuta och hade krypit in under täcket och gömt sej för att få sova så länge som möjligt.
Vi uträttade det vi skulle och sen tog vi Trouble på en promenad i boulongern, det var jätte fint väder, och det var kul att promenera någon annanstans än i valbo, det tyckte trubbel också.

Angående vårat barnvagnsköp så är vi överens nu.
Det blir en anna&axel, och jag ska beställa den aldeles snart. :) När jag gjort det så ska jag lägga ut en bild så att ni får se hur den ser ut.
Tack för tipsen, men vi hade redan kikat på den här och det lutade åt ett köp. Vi funderade på om vi skulle hitta någon billigare begagnad, men nu köper vi den här fabriksnya vagnen för under 3000 kr, så vi är nöjd ändå. :)

Jag slänger in ett nytt inlägg sen, med bild på vagnen och så.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0