Snö!

Förlorad tid.
Ja, som ni har märkt så var det ett tag sen jag skrev nu... Jag har inte haft tillgång till dator och sen har jag ängnat all min tid till Kim och Trouble. 
Jag ska berätta lite kortfattat vad jag har gjort i helgen; I fredags blev vi bjudna på middag hos Cissi och Kiwi, det var trevligt. I lördags var vi på parti middag i östergötland och även det var trevligt, men även lite chockartat. Vi kom hem riktigt sent, klockan var 4 när vi äntligen fick krypa ner i sängen. I söndags förstår ni säkert att vi först sov bort nästan hela dagen, sen träffade lekte vi med Trouble i snön och sen åkte vi och kikade på skor och handlade lite mat. Efter det så lagade jag middag och hade myskväll med Kim, Fläskfilé-gryta med marängsvisch som efterrätt och en bra film, det var underbart!
Igår sov vi också länge, (det är dags att börja vända tillbaka dygnet nu), sen var vi ute och lekte lite med Trouble i snön och sen åkte Kim och hälsade på Kiwi medanns Ida fotade mej igen, det vart bättre bilder den här gången. Sen hamnade jag och Kim hos hans pappa, där blev vi kvar ett bra tag innan vi åkte hem och mös framför en film igen. ;D

Snön har kommit och jag är överlycklig!
Jag tror nämligen att den här snön kommer att ligga kvar, och för en gångs skull får vi en vit jul. :) Jag ÄLSKAR SNÖ! Det är min och Troubles höjdpunkt när vi får gå ut och busa i snön. Igår tog vi till och med en liten spring runda i snön, det är inte alla som gör det 4 veckor innan beräknad förlossning. ;D Hur som helst så ska jag försöka locka med mej mamma ut på en promeand med Trouble idag, och då ska vi stanna på någon åker och busa som tusan. :)

Dagens sysslor.
Min dag kommer att bestå av städning igen... Jag hade nämligen tänkt att julstäda så att det bara är att plocka fram julen i helgen. Men jag har ångrat mej lite, jag nöjer mej med att putsa fönstren och röja undan lite idag, så gör jag allt annat i helgen sen, annars måste jag ju nästan börja med att storstäda det första jag gör efter att ha julpyntat. Det är ju meningen att man ska städa och julpynta samtidigt tycker jag. ;D

Nu är det dags att göra lite nytta...
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0