Telefonräkningar.

Jag längtar tills jag och Kim får våran nya hemtelefon.
Tänk vad min mobilräkning kommer att sänkas då... Att slippa ringa försäkringskassa, hälsovård och massa andra liknande ärenden på mobilen kommer att göra hur mycket som helst. Det är mycket dyrare att uträtta massa ärenden från mobilen har jag märkt, för oftast så har dom gratis nummer för hemtelefoner medans det kostar skjortan att ringa från mobilen...

Jag har fortfarande inte kommit igång ordentligt med städningen här hemma...
Det är diskat och klart, men jag har inte äns hunnit plocka undan så att jag kan börja dammsuga än. Det tog sin tid att äta frukost, läsa tidningen och diska, och Lisa kom förbi och sa hej så då ville jag inte traska omkring och vara osocial.
Ni ska bara veta vad jag har för uppdrag i kikaren, imorgon kväll gäller det, och nervösare har jag aldrig vart tror jag! Jag kan berätta sen...

Tillbaka till städningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så skaffar man sig ett mobilabbonemang - Fast pris. Då kan man ringa överallt gratis i 60 timmar. :) Kostar ca 500:-/månaden.

2008-11-20 @ 18:15:23
Postat av: Lisa

Vill du få ett par extra hundra läsare? Dela med dig av ditt bästa raggningstips så kan du bli den som vi länkar genom vår blogg!!

2008-11-20 @ 19:12:32
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0