Tillbaka.

Nu är jag här igen...
Vad är det som gör att jag dras hit så fort jag inte har något annat för mej?
Jag har gjort ett försök till en lång promenad med Trouble, jag är piggare nu så jag kände för att röra lite på mej, men det gjorde inte han... Han vägrade gå, som vanligt när det är på mina villkor. Jag ska göra ett nytt försök snart igen tänkte jag.
Jag har pysslat med lite annat små fix också, men det är inget bra på tv, och jag har inget kul att göra, så då var datorn enda utvägen.

Jag har faktiskt inte ringt någon för att se vad dom har för sej heller.
Så jag får väl skylla mej skälv för att jag sitter här ensam, men jag vet inte vem jag skulle ha ringt? Jennifer tvättar idag och vi ska ses imorgon, Linnea har jag inte fått tag i på tusen år, Karro är rädd för min hund och jag gissar på att alla andra som tex Erica är ute på partaj. Och jag är ju som sagt inte riktgt 100 heller, jag är rätt krasslig och orkar inte göra något allt för ansträngande. Foglossning har jag också haft en hel del av på sistone så jag tippar på att det är bäst att ta det rätt lugnt, att inte vara ute och ränna. Men jag funderar på att ringa Mackan och se vad han har för sej en kväll som denna. :D

Kim då, honom saknar jag så otroligt mycket!
Jag saknar honom så fort han gör något annat, det känns som om jag tappar en arm eller något när han har annat för sej. Nej, riktigt så illa är det inte, och nu har han faktiskt vart borta i snart 2 veckor, bortsett från dom 3 (?) nätter han kommit hem... Jag älskar ju honom och trivs i hans närhet, är det så konstigt? Och snart kommer ju ingenting att vara som förut, vi kommer ju inte att ha lika mycket tid över för varandra när bäbisen kommer, man vill ju passa på att vara tillsammans så mycket som möjligt. Iaf jag. Och speciellt nu när allt börjat ordna upp sej mellan oss, nu när allt känns bra... ♥

Förmodligen är det inte sista gången för ikväll som jag skriver...
Så hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Karro

''karro är rädd för min hund'' hahahhaha ! Instämmer=D haha rolig du darling

2008-11-09 @ 18:41:51
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0