Tjockis!

Nu känner jag mej tjock!
Men det är rätt härligt ändå, om man bortser från ryggen... Men igår kväll fick jag åka in till förlossningen för att se att alt var som det skulle, med tanke på min ryggvärk så var dom lite oroliga. Bäbisen mådde bra, men det var värre med min rygg, dom trodde att det kunde ha med njurarna att göra så jag fick skicka iväg lite prover. Men det blir nog bra snart hoppas jag! Jag fick åka hem igen när dom kikat färdigt, och jag fick någon starkare tablett som skulle hjälpa, jo hej du! Jag hoppas på att det ger med sej när jag gjort allt dom sagt åt mej.

Idag är det fredag, och jag är tillbaka i nuet.
Jag hade ju fredag igår, men idag hänger jag med. :) Jag sitter och väntar på att mamma ska vakna till liv och komma hit och hämta mej, vi skulle hitta på något nu på dagen. När Lisa slutar ska vi till Tias och Sara, Sara fyller nämligen 25 år idag så vi är dit bjudna på fika. :)

Det blir ett antal lugna dagar framöver här för mej.
Jag måste ju se till att ta det luggnt och vila ut ryggen om det ska bli bra någon gång.
Jag kanske uppdaterar senare.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Emelie...vilket datum har du?

2008-11-14 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0