Tråkmåns.

Jag har tråkigt.
Det är nog inte riktigt min dag idag... Jag har gjort allt jag skulle men råkade glömma hundgodisen i ugnen lite förlänge så att det blev lite bränt, och inte nog med det så gick brandlarmet eftersom att spisfläkten inte fungerar hälften så bra som den ska ens. Gavlegårdarna är väl rätt kända för att inte vara så bra på att laga saker som behövs lagas?
Jag hittade ingen bra film att kika på heller, för dom som verkar bra vill jag ju se med Kim...

Hur som helst så är det väl dags för en lekstund i snön nu.
Trouble börjar bli rätt otålig så jag ska slänga på mej varma kläder och gå ut och busa med honom. :) Utan Trouble hade nog inte jag kommit ut i friska luften mycket alls, det är tur att han finns! ♥
Mamma verkar ha glömt bort mej för hon har fortfarande inte ringt, så jag och Trouble får leka utan henne.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0