Underbara dag!

Det här är den bästa dagen på länge!
Den började set som vanligt, men nu mot vällningen känns allt toppen! :) Vi har nämligen precis fått hem en nyinköpt säng. Vi var upp till JYSK på nya köpis bara för att kika, men med dom priserna så kunde vi inte låta bli... Vi har ju länge pratat om att köpa ny säng, men vart tvungna att vänta pga att ekonomin sagt ifrån, men nu kom vi undan för 1500 kr. Hade det inte vart premiär priser så hade sängen kostat nästan 10000! Plus att det ändå är 10 års garanti på sängarna. Vilket kap! ;D Våra ryggar kommer att må jätte bra nu, och jag kommer att sova som en prinsessa inatt! :)

Nu ska jag slå över till IDOL och se hur det går där.
Jag som aldrig kollar på idol i vanliga fall, men nu på slutet så har jag kommit in på den banan rätt rejält. Det är fredag och jag måste ta det lugnt med ryggen, så vad ska jag göra om jag inte tittar på tv?
Jag är på så himla bra humör nu att jag skulle vara nöjd även om jag så fick sitta instängd i källaren hela kvällen. :)

Hej så länge.


Farsdag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0