Uppe med tuppen.

Jag var faktiskt vaken klockan 7 imorse.
Jag vaknade av att syster fick ett sms, jag vet inte om det var possitivt eller negativt, men jag hoppas på det bästa. :) Dessvärre är jag förberedd på en del annat negativt, men det är väl bara att invänta och se vad som händer.
Dåliga nyheter verkar vara dagens ämne iaf... Färgen som jag valde på min vagn var slut, så jag får välja mellan att vänta på den till ca 15 december, eller att välja en annan färg. Jag vet inte vad jag ska göra, men jag har ju idag på mej att tänka.

Jag känner mej sjuk igen.
Jag har ont i huvudet, snorar som en tok och är krasslig som tusan i halsen, och inte nog med det så har jag fått hosta också. Men det går väl över...
Trouble ligger ju självklart kvar i sängen och snarkar, men när han vaknar ska jag kolla med Nize om hennes Engla vill leka md Trouble, det skulle vara kul.
Det ser ut att vara rätt kallt ute, det är aldeles vitt i luften, så det är nog bäst att man klär på sej ordentligt när man ska ut. Annars får man nog med sej en massa isbjörnar hem sen.

Nu ska jag sätta mej och planera lite inför bäbisen.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0