Vad gör jag vaken nu?

Jag som gått och lagt mej vid 9-10 hela veckan...
Vad gör jag vaken nu? Jo, jag har ätit god mat med mamma, Marina och bror, vi har även kikat på tv och haft det allmänt trevligt. Just nu är jag vaken enbart för att jag inte orkat ta mej upp till övervåningen än, men det dröjer nog inte förrän jag ligger ner bäddad och sussar... Om jag nu kommer att kunna somna ikväll, jag kan inte inte sluta tänka på hur min älskling mår och vad han tänker på nu.

Jag och Trouble är vänner nu, vi blev det nästan direkt efter att jag skrivit förra inlägget.
Jag klarar inte av att vara ovänn med honom, han är så söt. Han ligger och snarkar så sött i soffan nu, som vanligt, och väntar på att vi ska förflytta oss till sängen och sova för natten. Min älskade lilla sömntuta.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Helena (lillhelena) resdagboken.se

hejsan tjejen! :) Hoppas allt är bra med! Brukar läsa din blogg tycker det är jätte kul att du ska få en liten =) Hoppas det är ok för dig att jag gör det?! :) Är ju i Kina så när jag inte har så mkt att göra så tycker jag det är mkt kul att du skriver och berättar om din graviditet och vardag! =) Ha det så bra :) Kram Helena Wendin :)

2008-11-08 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0