Vaken.

Tro det eller ej, men jag har vart vaken sen ca 7:30.
Visserligen tog det ett tag för mej att ta mej upp från sängen, men jag har iaf vart vaken, och nu har jag ju tagit mej upp. Jag tänkte ta en lugn start på dagen med en film, sen ska jag duscha och göra mej klar, jag ska åka in till Marina och göra henne sällskap i affären idag. Jag ska även måla mitt och Kims köksbord så att vi får upp det någon gång. :)
Jag är helt ensam nu, Kim tog med sej Trouble idag, han skulle få vara med honom i garaget. Det känns tomt. ;D

Idag ska jag handla lite små saker.
Trouble är jätte fryssen och ska få ett vinter täcke, och sen så hade jag tänkt handla lite av det som är kvar till bäbisen, som badbalja, shampoo och någon salva som skulle vara bra att ha hemma. :) Det är inte mycket kvar nu, något klädes plagg och en termometer i princip. Spännande! Vad närma det känns nu, bara 29 dagar kvar...
Hur som helst så ska det bli jätte kul, jag blir på sånt bra humör när jag har fått göra av med lite pengar. :D Och det är ju extra kul när pengarna går till vovve eller bäbis. I det här fallet så är det skönt när det går till bäbisen, för då minskar inköpslistan hela tiden. :)

Ha en bra dag allihopa, det ska jag ha. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0