Vecka 35.

Nu är det bara 5 veckor kvar till beräknad förlossning.
För er som inte vet vilket datum jag har så är det 25 December. Men jag räknar med att gå över ca 2 veckor, det känns så nära nu, och det känns inte som om det är på gång på långa vägar. ;D Men jag längtar nått så otroligt mycket. :)
Jag äter 2 st alvedon 4 gånger om dagen mot ryggen nu, jag ska göra det tills på måndag och har det inte blivit bättre då så ska jag till hälsovårdscentralen. Det ser ut som om det är så det får bli, för det har inte blivit bättre alls.

Just nu sitter jag och väntar på Linnea.
Vi ska upp till IKEA och kika lite, äntligen ska jag få träffa lilla Alina. :) Det var längesen jag träffade Linnea också, så det ska bli jätte kul!
Fast nu tror jag att jag ska sätta lite fart och ta itu med sovrummet... Jag ska göra så mycket jag hinner innan Linnea är i valbo iaf, då har jag mindre att göra mot eftermiddagen. :)

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: annelie

haha, jag kan lova att jag är mer nervös än dej just nu :D hoppas ryggen bättrar på sej snart tjejen och sköt om dej. kram

2008-11-15 @ 16:51:52
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0