18 snart 19.

Ja, som alla förmodligen redan har listat ut så fyller ju jag år imorgon.
Jag blir en stor tjej på 19 år. ;D Jag vet inte om jag klarar av att leva upp till min ålder men jag kan inte stanna tiden direkt. :D Haha. Och jag ska ju bli mamma så med lite tur kankse jag lyckas ändå. :)
Hur som helst så har jag städat här nu, bakat och stått i, jag har än så länge bara bakat negerbollar, tårtbotten och en sockerkaka, men med hjälp av syrran som tur var. :) Jag har lagat mat också, köttgryta med potatis, men jag vet om det vart så lyckat? :D Haha.

Imorgon tänkte jag vara duktig och gå upp i tid.
Det är nämligen så att jag ska handla det som fattas och baka klart allting. Jag ska även städa en gång till för säkerhetsskull, och Kim och Alfons ska få borra och bära en massa tunga saker. Jag slipper med tanke på min rygg och min kulmage. :D Sen så ska jag väl duscha och göra mej fräsch innan det börjar komma folk, jag har en känsla av att jag kommer att få stressa en del...

Kim har kommit hem och det är hur skönt som helst att ha honom hemma.
Jag trivs med det, och jag tror att det är lite roligare för Alfonz också.
Men nu ska jag vila ryggen lite och förbereda mej inför imorgon.
God natt på er gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen

2008-10-09 @ 00:33:15
Postat av: åsa

grattis på födelsedagen önskar åsa, casper, alice och julius. hoppas du får en bra födelsedag

2008-10-09 @ 12:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0