Aj min rygg!

Efter en allt för lång bilresa så strejkar min rygg.
Jag var inte långt ifrån tårar den sista biten, att sitta i en bil med en tjockis mage i fleeeera timmar är ingen höjdare. Men jag sk ainte klaga, för jag valde själv att följa med. Det var skönt att komma fram iaf, vi blev bjuden på mat och gick och la oss, det blev ju rätt sent. Sen vaknade alla barnen i huset runt 7-8 imorse så då var det full fart igen, men jag kan nog behöva komma upp i tid!

Jag och Åsa tog Casper, Alice och Julius på en promenad.
Vi gick iväg till något köpcenter här i linköping och hanlade lite leksaker till barnen. Det var rätt skönt med en liten tripp i friska luften. Nu börjar jag bli hungrig så jag ska nog snart stoppa i mej någonting. Efter att jag har ätit hade jag tänkt att ringa Kim och be honom hämta mej så att jag kan umgås med dom ett litet tag. :) Men Grodan och Alfons ska väl repa inför spelningen i helgen så vi får väl se hur det blir.

Nej nu har jag annat för mej.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0