Äntligen hemma!

Det känns så skönt att ha den där biten med bilen avklarad nu!
Det där fixade Danne galant på ynka 1 timme? :) Nu är jag super nöjd och ska boka ny tid för besiktning imorgon. Hoppas att jag slipper vänta allt för länge!
Hur som helst så är Kim ledig imorgon så då (jag ska inte hoppas för mycket) kanske det blir lite gjort här hemma, med lite tur så får jag fart på dom där 2 så att hyllorna (som fortfarande inte hängts upp) hängs upp. :) Det skulle ju vara toppen.

Just nu sitter jag och väntar på att Kim ska komma hem från affärn så att jag kan laga mat.
Jag är super hungrig och det ekar i vårat kylskåp, men som sagt är han på affärn och kommer snart hem. Inte nog med det så ska förhoppningsvis Jennifer kika förbi en sväng, det skulle vara jätte kul. :) Hon skulle bara vinka av någon vid tåget och sen skulle hon ringa, så vi får väl se hur det blir.

Imorgon så har jag bestämt mej för att avra piggare, så då ska jag lyckad få hit Erica en sväng hade jag tänkt. Själv är jag så fattig att jag inte tar mej längre än innanför valbos gränser med gångavstånd. Erica tattuerade sej idag också, och det vill jag se. :)

Sist men absolut inte minst så vill jag bara säga grattis till Linnea och Jimmy! Deras dotter tittade ju ut samma natt som det var fullmåne, det vill säga måndag-tisdag. Jag har ju visserligen vetat om det sen dess men inte velat skriva något om det pga att dom kanske vill komma in i rollen själva först. :) Men idag ringde Linnea och lät relativt utvilad så då tänkte jag att det är fritt fram. :) Jag längtar tills jag får träffa lilla Alina. :)

Kommentarer
Postat av: nize

Har börjat om med min blogg

2008-10-16 @ 11:01:36
URL: http://nize.blogg.se/mittliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0