Äntligen!

Idag kommer Kim äntligen hem.
Och jag har längtat som en tok! Visserligen så dröjer det några timmar till, men iaf...
Alfons åker "hem" idag också, han ska till linköping, dom måste ju repa inför spelningen på lördag. Så jag och Kim får äntligen umgås lite för oss själva för en gångsskull. :) Jag är överlycklig! Dessvärre så åker ju Kim tillbaka inatt, och Alfons kommer hit igen på lördag natt eller söndag, det beror på om vi har en chafför på lördag eller inte.

Jag och mamma har tagit en runda på stan.
Vi gick och kikade lite men det blev inte långvarigt. På vägen hem stannade vi till på sibylla och käkade lite lunch, ni ska bara veta hur mycket jag åt! ;D Jag är hungrig hela tiden nu.
Jag har inte vart förbi farmor och farfar än heller, och det lär väl inte bli av som vanligt... Jag har blivit för tjock för alla mina jackor, så jag kan inte klä på mej tillräckligt för att inte frysa, då går inte jackorna att stänga så jag fryser vilket fall som helst. Så innan jag köpt en ny större jacka så lär jag nog avstå från längre promenader nu när det börjar bli så kallt.

Trouble ligger och tittar på mej med sina "jag vill gå och och gå" ögon nu, så det är väl dags att klä på sej för en runda.
Förmodligen så skriver jag inte mer idag, men imorgon så har jag hur mycket tid som helst över...
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0