Att inte veta...

... Jag hatar att vara ovetande om hur allt ska bli.
Jag är ett riktigt kontroll freak, och blir knäpp av bara tanken på att man inte kan kontrolera framtiden. Visserligen är det rätt spännande att inte veta vad som kommer att hända, men jag är så rädd att saker och ting ska gå fel. Jag är helt enkelt rädd för att misslyckas...

Nej, nu ska jag verkligen ta min hickande mage och besöka sängen.
Jag är inne i en trött period igen och känner att jag behöver sova så mycket som möjligt.
Inte nog med det så har jag ju min envisa rygg som inte vill ge med sej också.
Jag ska aldrig mer ha ont i ryggen när bäbisen väl kikat ut. :)
God natt!

 Vecka 10? (jag tyckte att jag var jätte tjock då.)

Vecka 31. (Det har hänt en hel del.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0