Besikta bilar.

Idag har jag och mamma pendlat mellan valbo och besiktningen.
Både min och Kims bil skulle besiktas och nu är det gjort, men imorgon är det dags att besikta mammas bil också. ;D Vi är stammisar där nu. :D Det känns skönt ändå, för idag har jag vart relativt pigg. :) Och det är väl tur det för imorgon kommer jag väl att vara sten död. ;D Min och Kims föräldrar grupp börjar ju klockan 8.

Trouble är piggare idag, men det är fortfarande dags för ett veterinärbesök.
Han har fått vara med Alfonz hela dagen idag eftersom att jag flängt hit och dit, men dom hade vart ute och gått och så, så det såg rätt bra ut idag. :)
Men nu ska jag och Kim kika lite på lägenheter. :)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0