Bio.

Ikväll klockan 18:00 börjar våran bio.
Jag måste ju erkänna att det var en konstig tid, men filmen är säkert lika bra för det. :D Vi ska se ARN 2, jag, Kim och Alfonz... Det känns som om man har 2 st killar. ;D Haha.
Första ARN filmen var jätte bra så jag har höga förväntningar på den här, jag hoppas att jag blir nöjd. :)

Jag var ensam hela kvällen igår, men Trouble var ju hemma.
Kim och Alfonz tog hundra år på sej med att göra det dom skulle så jag han tillochmed gå och lägga mej innan dom kom hem. Jennifer kom inte igår heller, det blev ju rätt sent, vi får väl se om hon kikar förbi en sväng idag kanske, eller så kikar kanske jag in hos henne en sväng, det funkar ju det också.

Nu har jag även bokat en ny tid för besiktning av min bil.
På måndag är det dags. Det ska bli så otroligt skönt att få sälja iväg bilen och få lite pengar att göra av med istället. Jag har ju en hel del på inköpslistan nu. Men det är bara saker som är nödvändiga, så det gör inget att pengarna tar slut på en gång.

Idag vaknade jag, tro det eller ej, tidigt. Jag kunde inte somna om så jag passade på att störa Kim i hans sovande också. Tillslut fick jag upp honom. Han tog ett bad medans jag gjorde frukost, det var jätte gott med en riktig frukost för en gångs skull. Hur som helst så har jag precis hunnit ta reda på disken, duschat och ringt en massa viktiga samtal, så nu återstår det bara att göra sej i ordning.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0