En gång till...

Jag har tråkigt, så jag slänger in en lista...

Namn: Emelie Lööf.
Husdjur:  Hund, världens bästa Trouble.
Vänner: Dom ska man ta vara på.
Bästa uteställe: Det finns inga bra ställen här omkring...
Sex: :)
Längd: 167?
Land: Sverige.
KK: ...
Kändis: Jag har ingen aning..?
Pizza eller hamburgare: Max.
Färg: Rosa?
Musik: Jag har lyssnat på Alfonz när har spelar gitarr och sjunger dagligen nu...
Boende: Lägenhet.
Hockey eller fotbollskillar: Inget? :D
Piercing: Inte en enda, om inte öronen räknas då. ;D
Kärlek: Ja, min Kim. ♥
Skägg: Nej, tack!
Tomt glas: Dom senaste månaderna, ja, och några månader till... :)
Drömmar: Framgång.
Jennifer Aniston: Kim tycker att hon ser bra ut. :)
Hund eller katt: Hund, helt klart!
Favoritsport: Jag är inte så mycket för sport, men AIK. :)
Alkohol eller knark: Jag är helt emot knark, det är så jäkla egoistiskt och idiotiskt!
Livsfarligt: Ensamhet.
Är jag sämst på: Att hålla i pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0