Fredag.

Vårat problem löste sej igår.
Vi tog alla barnen och gick till bussen. Bussen tog oss hela vägen till Grodan, där han och dom andra var. :) Det var rätt trevligt att komma dit och umgås ett tag. Kim lekte med barnen och dom andra repade lite medans jag och Åsa satt och kikade på Kim och barnen. Hur sött som helst! När vi skulle åka hem igen så sa Kim till mej att han längtar jätte mycket tills våran lilla älskling kommer till världen. :)

Idag ska dom komma hit när dom vaknar.
Och sen ska vi umgås allihopa hela dagen, det ska bli kul. :) Ikväll blir det nog lungt så att man hinner tagga lite inför spelningen imorgon. Jag och Åsa ska åka dit ett litet tag medans hon har barnvakt, sen bär det av hemmåt
igen, men det gör inte mej någonting, huvudsaken att jag hinner träffa alla och hjälpa Kim med försäljningbordet lite. :)

Nu ska jag vara lite social, jag skriver förmodligen mer sen. :)
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0