Fredag.

Jag har handlat kläder idag.
Det behövdes! Nu känner jag mej som en människa igen. ;D Inte nog med det så har jag vart på Idas 20 års fest också, jag gick dock hem tidigare än dom andra, men det förstår ni säkert med tanke på att klockan är så pass "lite" än. Jag hade trevligt iaf, det var kul att komma iväg och göra något med ett gäng tjejer bara. Men hon fyller för den delen inte år förrän på måndag, men på söndag ska jag dit och fika, för då kommer släkten. :)
Nu är jag precis hemkommen och tänkte snart bädda ner mej i sängen, jag är trött och förkyld.

Jag tänker på hur bra Trouble är för mej.
Han är min ögonsten och kan göra mej glad vilket humör jag än är på. Han är helt enkelt underbar, min älskade lilla prins! <3

God natt på er.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0