Grattis älskling hur känns det att fylla år?

Det första jag hörde när jag vaknade idag var just det.
Kim är så söt! Så brukar man fråga en 5 åring som fyller år. :) Jag svarade iaf; Som vanligt, lite mer stressad bara. Han skrattade tillbaka och åkte sen till jobbet... Själv försökte jag att somna om men kunde inte för att jag var så stressad, jag har hur mycket som helst som ska göras. Hur som helst så klev jag upp och duschade, gjorde i ordning frukost och väckte Alfonz. Förtillfället väntar jag på att han ska bli klar i duschen, sen ska vi gå och möta upp syrran och springa in på köpis och handla allt sopm fattas till idag.

Kim ringde och lugnade mej.
Han kommer att sluta tidigare och kommer hem om ca 1 timme. Det ska bli så skönt med hjälp, jag behöver inte känna mej lika stressad längre. :) Underbart! Då räcker det att jag engagerar mej i min bakning och att göra mej i ordning, så får Kim och Alfonz städa och greja medans. :D

Nej nu ska jag springa iväg till köpis.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Grattis gumman...

2008-10-09 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0