Hela högen är sjuk.

Jag åkte ensam till föräldrargruppen idag.
Alfons var så jäkla dålig idag, han har jätte ont i halsen, har feber och mådde illa. Själv är jag inget vidare pigg jag heller, och inte Kim heller, men han har ju åkt bort på jobb nu. Hur som helst gick det bra på "kursen", det var rätt intressant. Nästa gång har ja ju Kim med mej så då blir det säkert lite roligare. :)
Nu har jag precis kommit hem till mamma för att hämta Trouble, men han sover än och är inte redo för att gå utanför dörren förren han säger till. ;D MIn sötnos!

Jag ska snart gå till banken och sen hem.
När jag kommer hem så ska jag laga i ordning lite mat och sen bara ta ett bad.
Det blir en lugn kväll med film och sen sova.

Nu ska jag käka lite med mamma.
Hej så lä'nge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0