Hemma igen.

Borta bra men hemma bäst!
Äntligen är vi hemma igen efter en lång och lite halv jobbig resa. Vi kom hem igår men har haft fullt upp sen dess. Min rygg värker som tusan och jag är super nöjd med att få sova i min egen säng och kunna vila ut igen.
Spelningen vart jätte lyckad och allihopa var jätte duktiga, dessvärre så blev det lite tjaffs på andra plan men det hör inte hit.

Jag och Kim fick Alfons med oss hem.
Han ska stanna en vecka, och med tanke på att Kim blev in ringd för att jobba imorse så är ju det kul att Alfons är här så att jag slipper vara ensam. Alfons ska tillochmed följa med mej på min föräldrar-grupp som börjar imorgon klockan 8 (!). Kim skulle ha vart med, men nu vart ju han tvungen att jobba. Jag som hade velat ha honom med mej. :)

Nu ska jag gå och lägga mej.
Ha det så bra, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0