Huvudvärk.

Nu har jag, 2 dagar i rad, vaknat upp med en otrolig huvudvärk.
Och inte nog med det så har jag även sovit som en kratta i natt! Jag har vaknat tillochfrån hela tiden, och jag vet inte ens varför, för det har inte vart pga att jag vart tvungen att kissa. Men ikväll får jag ju iaf sova med Kim så då kanske man sover som en prinsessa igen. :)
Nog om sovandet, nu är ja iaf vaken. :D

Idag ska jag besöka farmor och farfar.
Vill inte mamma följa med så ska jag ta en prommenad. Då tänker jag ta med mej Trouble och gå en sväng med hans nyinköpta koppel och nosgrimma. Det ska bli kul tycker jag, dessvärre så gör nog inte han det, för han hatar att ha nosgrimman på sej, men han tycker om att komma ut.  ;D
Efter att jag vart hos farmor och farfar så ska jag städa upp lite hemma innan Kim kommer hem så att det är ordning och reda där, jag gissar på att det behövs dammsugas igen. Jag skulle nog seriöst behöva dammsuga varje dag igentligen, jag förstår inte hur det kan bli så lortigt på golvet efter bara en dag. ?

Nej jag får uppdatera er senare om datorn är ledig.
Alfi brukar vara bra på at beslag ta den, så vi får väl se. :D
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: annelie

Jo tack samma här, livet på Malta leker och vi har forfarande sommar.

Sköt om dej nu och va rädd om dej, jag håller koll på dej här ;) hihi

kramar!

2008-10-30 @ 10:57:13
URL: http://annelieberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa nu utmanar jag dig :P så nu måste du göra det :P

2008-10-30 @ 14:22:29
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0