Jag är glad. :)

Uppdateringen är på topp idag, lika med mitt humör.
Jag har fixat en hel del som jag stressat upp mej för innan, så nu känns allt mycket bättre. Jag har iaf några extra dagar på mej att lösa mina problem. Det känns hur skönt som helst!
Och bättre blir det; Jag var in på blocket och kikade på hur mycket min bil ligger i värde nu, den har gått upp i pris igen så jag kan nog räkna med att få ut några tusen lappar extra. Men jag vill bli av med den på en gång, så jag ska snart springa ut och knäppa några kort och slänga ut den på blocket i lägre pris än dom andra. :)

Syster var inne på samma bana som mej inför kvällen.
Fast hon var sugen på att kika på skräckisar, och det tackar väl inte jag nej till heller. Så en kväll i soffan blir det, med idol och skräckfilmer och förhoppningsvis lite gott att tugga på.
Jag, syster och Trouble, och kanske någon annan som nappar  på vårat förslag. Det visar sej.

Jag är så taggad på att skriva en massa idag.
Men jag har inget vettigt att skriva, så ni får väl hoppa mellan raderna och se om ni hittar något intressant att läsa om. :D Jag knappar nog in en massa onödigt idag bara för att... Men så kan det vara ibland.
Jag hade iaf tänkt knäppa lite kort på busen när han leker i snön sen, så kan jag slänga upp några sånna sen, då har ni ju iaf något att titta på. :D

Nu ska jag försöka få något gjort här hemma.
Men disken är klar så det är nog bara mej själv jag ska ta tag i nu.
Det lär väl inte dröja allt för länge innan jag är här och knappar igen. :D
Hej så länge.


Kim och Alicia. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0