Jag vill ha en ny dammsugare!!!

Jag är på skit dåligt humör idag!
Jag har hållt på här hemma och plockat med en massa ren tvätt och städat undan efter Kim och Alfonz hela förmiddagen. Tänk att man kan inte få hjälp med nästan någonting, och jag ska helst inte bära med tanke på att min rygg bråkar så värst, men det verkar vara svårt att förstå det. Jaja, ni märker förmodligen hur grinig jag är nu, och det blir inte bättre av att det inte går att dammsuga eftersom att våran dammsugare är trasig och jag vill ha en ny nu! Det är så jäkla äckligt här hemma för tillfället.

Trouble ska få träffa Devil och leka av sej en sväng idag.
Det kan behövas, för det var ett bra tag sen nu.
Igår vart det föresten ingen bio, vi hyrde en massa filmer och åkte hem istället. Jag träffade varken Jennifer eller Erica och det kommer jag inte att göra idag heller...
Idag kommer kankse John och Mellan hit också, men det visar väl sej. En sak är iaf säker att det är INTE JAG SOM SKA STÄDA! Men det ska bli kul att träffa dom. :)

Nej nu ska jag sura för mej själv istället.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0