Kalas.

Jag har vart på kalas hos Ida idag.
Ida hämtade upp mej vid 1 tiden, jag följde med henne och handlade det sista hon behövde för dagen, dom har en rätt stor släkt om man säger så. Jag visade henne hur man handlade med shopexpress, så hon funderar på att skaffa eget sånt där.
Vi stannade även till en sväng på ove jansson som numera heter Lundins säljlager tror jag. :D Det var kul, för det var 100 år sen jag var där sist känns det som.
När vi väl kom hem till Ida så väntade Maja och Neo där, vilken gobit han är! :)
Vi slängde i oss några mackor och sen började det ramla in lite folk allt eftersom. Fikat var hur gott som helst och inte nog med det så fick jag träffa Pia en sväng, men på avstånd. ;)

Nu har jag precis kommit ur badet.
Kim har fått smörja in mej och jag har tagit på mej en STOR stickad tröja, leggings och raggsockor, jag känner mej färdig för att bara ligga på soffan hela kvällen. Det finns ju 3 olika filmer att välja mellan idag, och någon av dom borde ju passa mej. Jag ska inte äta någon chocklad, jag tror att jag får finnar av det. Mat ska jag äta, men jag har ingen vidare lust att göra i ordning maten, så jag kanske ska beställa en pizza?

Imorgon gott folk, då ska jag äntligen färga håret. Det ska bli så oerhört skönt att slippa den här fula jäkla utväxten! Jag fick pengar av Pia i present, så dom ska gå direkt till hårfärgen. Jag ska släpa med mej Alfonz upp till köpis medans Kim är på jobbet, sen ska jag kidnappa syrran när hon slutar skolan så att hon får slänga i färgen i mitt hår. :)
Och sist men inte minst, så ska jag hoppas på att Ida vill klippa mej någon dag, hon är ju jätte duktig på det!

God natt på er, nu kommer jag INTE att skriva mer idag.
Men imorgon så lovar jag att slänga in lite kort, dels på nya håret, på magen och på några av mina händelser jag hunnit med att fota också. :D
Ni har med andra ord något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0