Linköping.

Jag ska vara helt ärlig och berätta att jag inte håller vad jag lovat.
Det har nämligen blivit ändrade planer igen, och vi åker till Linköping redan om 1 timme. Med andra ord så kommer jag inte att lägga ut någon magbild den här veckan heller... Ni får hålla ut ett tag till.
Själv så ska jag ha jätte kul! Jag hoppas iaf på det. Haha.

Jag vet inte om jag kommer att ha tillgång till någon dator.
Så förmodligen kommer jag inte att kunna uppdatera förrän på söndag när jag kommer hem. Men jag ska försöka uppdatera er om vad som händer där borta, långt bort i ingenstans. ;D
Trouble hade turen att få vara med Adam, så han kommer väl att ha det kanon bra. :) Jag ville inte ta med honom, jag kan tänka mej att det skulle vara för stressigt och förvirrande för honom. Min lilla älskade gobit, oj vad jag kommer att sakna honom.

Tyvärr måste jag lämna er nu, jag måste göra ett ryck här hemma innan vi ska ge oss iväg.
Ha det så bra och hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0