Min Trouble.

Min stackars älskling har lyckats blivit halt igen.
Jag tror att det beror på att han växer för han sover en hel del också, men på måndag blir det ett veterinärbesök så får vi se vad dom har att säga om saken.
Jag och Åsa sitter här nu och det var precis en granne som kom förbi och plingade på, hon sa att musiken som vi spelade störde henne, problemet är bara att vi inte har någon musik på, inte ens tvn är på, så det måste vara någon annan granne som stör henne. Jaja...

Igår var vi hos Robert och åkte sen ut till valbo igen.
Det vart spiltan en sväng, valbos alkokärringars tillhåll, men som tur var så var det ingen av dom som var där. Det var rätt trevligt faktiskt. Åsa och John kom ju ganska sent och ska åka hem nu snart, så dom han man inte träffa särskilt länge. :( Men det dröjer väl inte länge förrän vi ses igen kan jag tro. :)
Ikväll ska jag, Kim, Alfonz och kanske syrran spela tv spel och kiak på film, det blir en lugn kväll och det ser jag fram emot. ;D

Idag är ingen bra dag, vi skulle ju ha åkt till märsta men jag känner för att vara hemma. Jag är orolig även om jag vet att läget är stabilt just nu. Men det är ju ingenting att ta lätt på direkt. Du betyder för mycket att förlora, men jag hoppas på att framriden ser ljus ut ändå.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där var Devil åxå ett tag blev halt typ hela tiden men med lite vila gick det över. han har förmodligen bara sträckt en musel

2008-10-19 @ 11:13:46
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Anonym

Muskel*

2008-10-19 @ 11:14:25
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: crazyangel

Hoppas de inte är samma som hero fick :S Han vart halt första gången när han var 9-10 månader. Var jättehalt i en vecka, sen gick de över. nån månad senare efter lite bus i snön så var han halt igen å sådär höll de på. Så fort han asträngt sig så började han halta. och när vi väl kolla upp dte var det ju höfterna och knälederna som va helt slut på honom. Veterinären sa att det var jättevanligt på den här typen av hund och att det är jättevikigt att höftledsrönka dom vid ett års ålder..

2008-10-26 @ 11:22:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0