Min!


Vackra underbara älskling! (LL)

Idag så ska jag laga lasagne, det var ett tag sen nu. Och det är ju hur gott som helst. :) Dessvärre tycker inte Alfonz om det, men han får anpassa sej, för både Kim och jag älskar lasagne.
Klockan 6 så ska jag möta Ida, vi ska hem till Emelie och gratta henne såhär dagen innan hon fyller år. Det ska bli trevligt. :)
Imorgon så ska jag träffa Erica och Minna på dagen och öva mej lite, jag ska låta dom prova Mary Kay. Det ska bli kul, för det var verkligen längesen nu. Och inte nog med det så kommer Jennifer hem imorgon också, så vi ska träffas ett tag och snacka lite skit sen vi också.
Min helg ser ljus ut!

Nej nu ska jag ta och kasta i mej en macka eller något så länge.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0