Mindre pigg.

Just nu är jag fortfarande så otroligt trött att jag håller på och somnar.
Men jag har sovit en hel del, jag tror närmare bestämt att jag sovit i ca 12 timmar, bortsett från några kisspauser. Men jag blir väl piggare när jag tvättat ansiktet och grejat. Jag hoppas på det iaf, för jag hade tänkt att åka hem till Ida om inte allt för lång tid, men vi får väl se när det blir av.

Det är söndag idag.
Och det som är bra med söndagarana är att man kan göra ingenting utan att ha dåligt samvete. Inte för att jag gör särskilt mycket annars heller, men iaf. ;D
Jag tror faktiskt att jag ska ta och klä på mej och så nu, och kanske laga lite mat innan jag åker till Ida, eller jag kanske ska ta det efter?

Jaja, nu ska jag fundera ifred.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0